Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Το δέντρο μας και οι κατασκεύες πάνω σ'αυτο και τριγύρο!

Πολύ "μαύρα" τα πράγματα γύρο μας γι'αυτο είπα να στολίσω με άσπρα και ασημί το δέντρο και το σπίτι μας φέτος!

   Φτερά αγγέλου κολιμένα πάνω σε χαρτόνι με ατλακόλ
                                      


 Μικρά κουταλάκια απο τα βαφτίσια του εγγονού
μου τα έβαψα με σπρέϊ άσπρο και κόλλησα ασημένιες πούλιες

Μια απλή μπάλα με λίγη ατλακόλ και χοντρό
αλάτι μεταμορφώνεται σε μια χονισμένη μπάλα


 Και οι λεύκες μου κολοκίθες που στόλιζαν την 
σκάλα την ημέρα του γάμου τις γλυκιάς μου
 "σταχτοπούτας" της μεγάλης μου κόρης 
δεν ήθελα να της αποχωριστώ ακόμη,γεμίζουν την είδοσο του σπιτιού.

Αφήστε μας ενα σχόλιο :)

3 σχόλια:

  1. Σε βρήκα!..κάλιο αργά παρά ποτέ!Τι όμορφα τα στόλισες γλυκιά μου και έμεινα κατάπληκτη με τις κολοκύθες.Δεν σαπίζουν που τις έβαψες τουλάχιστον τις στρογγυλές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω για τα καλα σου λογια αλλο ειναι να βαφεις με ενα σπρει και αλλο μεταμορφωνεις με το πινελο σου ενα αντικειμενο, η πενακοτη εγινε ενα εργο τεχνης.οσο για τις κολοκυθες ειναι βαμενες εδω και ενα μηνα θα μεινουν μεχρι τα χριστουγεννα και μετα θα τις κοψω να τις φανε οι κοτες [ανακυκλωνουμε]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Molto carino il tuo blog!Grazie per esserti segnata al mio!Auguri!Rosetta

    ΑπάντησηΔιαγραφή